Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сокальська ДПІ ГУ ДПС у  Львівській області інформує: Алгоритм входу до Електронного кабінету з застосуванням Файлового ключа отриманого в АЦСК в Україні або ключа Дія.Підпис

опубліковано 17 вересня 2024 о 16:07

Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.

 

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:

-          увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет);

-          натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

-          у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;

-          у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;

-          у полі «Особистий ключ» використовуючи кнопку «Обрати» завантажити файл з ключем;

-          вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;

-          після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти».

 

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою Дія.Підпис необхідно:

-          увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет);

-          натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

-          у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; 

-          натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;

-          у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».