У приміщенні Центру обслуговування платників Миколаївської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся семінар – практикум. Провели семінар фахівці ДПІ.
Начальник інспекції Микола Ференц повідомив як платникам податків отримати кваліфікований електронний підпис та порядок дій у разі подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Крім того податківець звернув увагу присутніх на перевагах листування з податковими органами засобами комунікаційного зв’язку з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Платники податків, які бажають отримувати кореспонденцію від податкової служби через Електронний кабінет, повинні подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет ( форма J/F 1391602).
Для надсилання листів (запитів, звернень, тощо) в електронному вигляді платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету за посиланням: cabinet.tax.gov.ua.