Електронний кабінет, який є найпопулярнішим електронним сервісом ДПС, пропонує понад 130 сервісів, які дозволяють суб’єктам господарювання та громадянам отримувати податкові послуги, не виходячи з дому, в режимі онлайн. Сервіс безкоштовний, працює цілодобово через мережу Internet та не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua/).
Через відкриту частину Е-кабінету користувачам доступні такі сервіси:
- пошук фіскального чека;
- пошук акцизної марки;
- перегляд бланків податкової звітності та інших документів, які подаються до податкових органів;
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів та обов’язкових платежів;
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
- новини оподаткування та роботи ДПС;
- Податкова карта України, де розміщені податкові профілі територіальних громад з наступними показниками: надходження у розрізі кодів класифікації доходів бюджету, структура сплати податків, загальні дані та демографія);
- єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;
- інформація про РРО/ПРРО (найменування суб’єкта господарювання, адреса знаходження господарської одиниці РРО/ПРРО, фіскальний номер, дата реєстрації);
- перегляд інформації з загальнодоступних реєстрів (реєстр страхувальників, платників ПДВ, платників єдиного податку) тощо.
На період дії воєнного стану доступ до публічних електронних реєстрів здійснюється після проходження електронної ідентифікації.
У приватній частині Електронного кабінету платники можуть:
- подавати податкову та іншу звітність;
- переглядати та друкувати раніше подану звітність;
- надсилати заяви та запити;
- здійснювати реєстрацію податкових, акцизних накладних та розрахунків коригування до них;
- листуватись з ДПС тощо.
Крім того, фізичні особи-підприємці можуть в Електронному кабінеті сплачувати податки та єдиний внесок.
Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із наступних способів: - з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
- через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID);
- за допомогою Дія Підпису;
- за допомогою «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Електронний кабінет є корисним не тільки для суб’єктів господарювання, але і для громадян.
Так, фізичні особи в Електронному кабінеті можуть перевірити загальну інформацію про себе, наприклад:
- адресу реєстрації та фактичного проживання згідно даних Державного реєстру фізичних осіб;
- інформацію про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно);
- повідомлення про обов’язок сплати податків;
- стан розрахунків з бюджетом.
Крім того, за допомогою Електронного кабінету громадяни можуть дистанційно, без особистих візитів до контролюючих органів, отримати низку послуг:
- подати заяву для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків або внесення змін до нього (подати Заяви за ф. 1 ДР, 5 ДР);
- подати податкову декларацію про майновий стан і доходи;
- отримати Вiдомостi про доходи;
- сплатити податки;
- листуватись з органами ДПС: надсилати заяви та запити, отримувати різні витяги та довідки;
- подати Заяву про включення / виключення з Реєстру волонтерів.
Всі сервіси для фізичних осіб об’єднані в окремому меню приватної частини Електронного кабінету – «ЕК для громадян».