Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Cокальська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області інформує: про Електронний кабінет

опубліковано 24 вересня 2024 о 16:29

 

Електронний кабінет, який є найпопулярнішим електронним сервісом ДПС, пропонує понад 130 сервісів, які дозволяють суб’єктам господарювання та громадянам отримувати податкові послуги, не виходячи з дому, в режимі онлайн. Сервіс безкоштовний, працює цілодобово через мережу Internet та не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua/).

Через відкриту частину Е-кабінету користувачам доступні такі сервіси:

- пошук фіскального чека;

- пошук акцизної марки;

- перегляд бланків податкової звітності та інших документів, які подаються до податкових органів;

- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів та обов’язкових платежів;

- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;

- новини оподаткування та роботи ДПС;

- Податкова карта України, де розміщені податкові профілі територіальних громад з наступними показниками: надходження у розрізі кодів класифікації доходів бюджету, структура сплати податків, загальні дані та демографія);

- єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;

- інформація про РРО/ПРРО (найменування суб’єкта господарювання, адреса знаходження господарської одиниці РРО/ПРРО, фіскальний номер, дата реєстрації);

- перегляд інформації з загальнодоступних реєстрів (реєстр страхувальників, платників ПДВ, платників єдиного податку) тощо.

На період дії воєнного стану доступ до публічних електронних реєстрів здійснюється після проходження електронної ідентифікації.

У приватній частині Електронного кабінету платники можуть:

- подавати податкову та іншу звітність;

- переглядати та друкувати раніше подану звітність;

- надсилати заяви та запити;

- здійснювати реєстрацію податкових, акцизних накладних та розрахунків коригування до них;

- листуватись з ДПС тощо.

Крім того, фізичні особи-підприємці можуть в Електронному кабінеті сплачувати податки та єдиний внесок.

Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із наступних способів: - з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;

- через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID);

- за допомогою Дія Підпису;

- за допомогою «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Електронний кабінет є корисним не тільки для суб’єктів господарювання, але і для громадян.

Так, фізичні особи в Електронному кабінеті можуть перевірити загальну інформацію про себе, наприклад:

- адресу реєстрації та фактичного проживання згідно даних Державного реєстру фізичних осіб;

- інформацію про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно);

- повідомлення про обов’язок сплати податків;

- стан розрахунків з бюджетом.

Крім того, за допомогою Електронного кабінету громадяни можуть дистанційно, без особистих візитів до контролюючих органів, отримати низку послуг:

- подати заяву для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків або внесення змін до нього (подати Заяви за ф. 1 ДР, 5 ДР);

- подати податкову декларацію про майновий стан і доходи;

- отримати Вiдомостi про доходи;

- сплатити податки;

- листуватись з органами ДПС: надсилати заяви та запити, отримувати різні витяги та довідки;

- подати Заяву про включення / виключення з Реєстру волонтерів.

Всі сервіси для фізичних осіб об’єднані в окремому меню приватної частини Електронного кабінету – «ЕК для громадян».