Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Працівниками ЦОП Львівської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області за 11 місяців 2024 року надано більше  36 154 безоплатних адміністративних послуг

опубліковано 05 грудня 2024 о 12:03

Фахівцями Центру обслуговування платників Львівської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області громадянам та представникам бізнесу активно надаються адміністративні, консультативні, інформаційні, довідкові та електроні  послуги.

З наданих сервісних послуг податківці виділяють найбільш запитувані серед громадян – це послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника.

За січень-листопад 2024 року працівниками Львівської державної податкової інспекції надано 36154 адміністративні послуги, в тому числі Центром обслуговування платників – 27617 адміністративних послуг, в електронній формі – 8537 послуг. Платники податків звертались за отриманням таких адміністративних послуг:

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 23750, в тому числі Центром обслуговування платників – 23750 адміністративні послуги;

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків –2 770; 

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – за січень- листопад 2024 року 2343, в тому числі Центром обслуговування платників - 44 адміністративна послуга, в електронній формі – 2299;

- реєстрація книги обліку розрахункових операцій – за січень- листопад 2024 року – 3448, в тому числі Центром обслуговування платників – 293 адміністративні послуги, в електронній формі – 3155;

- реєстрація розрахункових книжок – за січень- листопад 2024 року -2261, в тому числі Центром обслуговування платників –75 адміністративних послуг, в електронній формі – 2186.

Для оперативного розв`язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працює приймальня громадян. Прийом громадян проводиться відповідно до графіка. 

Крім того, звертаємо увагу громадян, що для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та Указів Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.