Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Cеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо верифікації РНОКПП у «ДІЇ»

опубліковано 23 липня 2025 о 08:45

У Миколаївському секторі обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання верифікації реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – РНОКПП)  в «ДІЇ». На запитання платників податків відповідав завідувач Миколаївського сектору обслуговування платників Микола Ференц.  

Що таке верифікація РНОКПП?    

Верифікація РНОКПП – підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі — ДРФО).   

У випадку наявності неточностей в банківських даних або в ДРФО, РНОКПП може не проходити верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображатиметься ваш ідентифікаційний номер. Найчастіше це пов`язано з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дати народження тощо) в документах з реєстром.  

Як це виправити? 

Для початку необхідно звернутися до відділення банку через який ви авторизуєтеся в «ДІЇ», щоб переконатися у коректності введених даних. Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті  (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі та виправить за наявності помилки.  

Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, тоді потрібно звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників податків  (далі — ЦОП) для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних пред’явити документи, які підтверджують зміну таких даних. У випадку наявності розбіжностей, інформацію оновлять, а вам нададуть новий документ.  

Якщо ви вже провели звірку реєстраційних даних у вище зазначених установах, а документ все ще не верифіковано, радимо звернутися до служби підтримки застосунку «ДІЯ».   

Як внести зміни в реєстраційних даних, не звертаючись до ЦОП?  

У разі неможливості звернення до ЦОП фахівець рекомендував скористатися безкоштовними та зручними  сервісами від ДПС а саме:  «Електронний кабінет» та мобільним застосунком «Моя податкова». 

Для внесення змін до ДРФО необхідно подати заяву за формою №5ДР через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін Державного реєстру фізичних осіб платників податків. Для приєднання до заяви за формою №5 ДР сканованих копій документів, які підтверджують зміни облікових даних, треба використати вкладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми». У разі необхідності отримання картки платника податків  після подання заяви за формою №5ДР через електронні сервіси, необхідно звернутися до ЦОП, який був вказаний  при подачі заяви.