Днями у Львівській ДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронний кабінет - зручний сервіс дистанційного спілкування з податковими органами». На запитання платників податків відповідав началник відділу обліку платників та об’єктів оподаткування Львівської ДПІ Роман Сас.
Під час телефонного спілкування посадовець проінформував про функціональні можливості Електронного кабінету платника, зокрема про доступ до персоналізованої інформації, подання звітності, сплату податків, отримання довідок і листування з органами ДПС. Зазначалося, що сервіс працює цілодобово й є безкоштовним для користувачів.
Додзвонювачі цікавилися питаннями реєстрації та входу до Електронного кабінету, способами отримання кваліфікованого електронного підпису, можливістю отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, переглядом стану розрахунків з бюджетом і поданням заяви за формою 20-ОПП.
Також було наголошено, що інформаційна безбар’єрність – один із напрямів Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Візія цього напряму: люди незалежно від функціональних порушень чи комунікативної здатності мають доступ до інформації в різних форматах та з використанням асистивних технологій.
Роман Сас акцентував увагу на можливості подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді, що особливо актуально для громадян, які хочуть скористатися правом на податкову знижку або мають обов’язок подати таку декларацію відповідно до норм Податкового кодексу України. Розповів про зручність використання електронного формату для подання звітності суб’єктами господарювання, зокрема завдяки інтеграції з бухгалтерським програмним забезпеченням та автоматичному формуванню квитанцій про прийняття звітів. Завдяки таким можливостям бізнес може заощадити час і мінімізувати ризики технічних помилок.