В Золочівській ДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо функціонування електронних сервісів та надання адмінпослуг, за участі в.о. начальника інспекції Богдана Гнідця.
Під час спілкування з додзвонювачами посадовець роз’яснив порядок заповнення та подання заяви про підтвердження статусу податкового резидента України з метою уникнення подвійного оподаткування. А саме, для підтвердження резидентського статусу платник має подати заяву до податкового органу у паперовій, або засобами електронного зв'язку в електронній формі (ідентифікатор форми заяви F1308202 для фізичних осіб, J1308202 для юридичних осіб) через приватну частину «Електронного кабінету платника», з використанням кваліфікованого електронного підпису. Акцентовано увагу на тому, що довідка про підтвердження податкової резиденції видається на календарний рік і може бути використана для звільнення від сплати податку або зменшення його ставки в іншій державі. У разі зміни обставин, що впливають на резидентський статус, платник зобов’язаний повідомити податковий орган та подати нову заяву.
Також питання стосувались складання і подання податкової декларації про майновий стан і доходи громадян для отримання права на податкову знижку за навчання. Звернуто увагу на витрати, які мають підтверджуватись платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою, копіями договорів за їх наявності, в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).
Крім цього, зазначено, що платники мають можливість вести офіційне листування з податковими органами в електронному вигляді через Електронний кабінет. Це сучасний зручний сервіс, який дозволяє отримувати документи, повідомлення та рішення від ДПС без необхідності особистих візитів до податкової. Для цього достатньо подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (увійти до приватної частини Е-кабінету; у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»; натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію; підписати КЕП та надіслати).