Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет – це персоналізований та захищений сервіс, який забезпечує швидку й зручну взаємодію з податковою службою

опубліковано 05 серпня 2025 о 14:21

Золочівська ДПІ нагадує, що для зручності та ефективнішої взаємодії з податковою службою платники податків можуть вести листування через Електронний кабінет. Це передбачено пунктом 42.4 статті 42 Податкового кодексу України .

Якщо платник подав заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, контролюючий орган надсилає документи в кабінет, а також повідомляє на електронну пошту дату, час і тип надісланого документа.

Переваги електронного листування:

- миттєве отримання документів у кабінеті;

- оповіщення на e-mail про нові документи;

- вчасне отримання повідомлень і рішень;

- менше особистих візитів до податкової;

- архів всіх листів у доступі.

Як подати заяву? Для цього необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету через BankID, MobileID, Дія.Підпис або КЕП. У меню «Налаштування» вибрати «Бажання листування з КО». Натиснути «Бажаю отримувати документи», вказати e-mail.

Підписати заяву КЕП та надіслати.

Електронний кабінет – це персоналізований та захищений сервіс, який спрощує отримання податкових послуг і зменшує ризики корупції, забезпечуючи швидку й зручну взаємодію з податковою службою.