Золочівська ДПІ нагадує, що для зручності та ефективнішої взаємодії з податковою службою платники податків можуть вести листування через Електронний кабінет. Це передбачено пунктом 42.4 статті 42 Податкового кодексу України .
Якщо платник подав заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, контролюючий орган надсилає документи в кабінет, а також повідомляє на електронну пошту дату, час і тип надісланого документа.
Переваги електронного листування:
- миттєве отримання документів у кабінеті;
- оповіщення на e-mail про нові документи;
- вчасне отримання повідомлень і рішень;
- менше особистих візитів до податкової;
- архів всіх листів у доступі.
Як подати заяву? Для цього необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету через BankID, MobileID, Дія.Підпис або КЕП. У меню «Налаштування» вибрати «Бажання листування з КО». Натиснути «Бажаю отримувати документи», вказати e-mail.
Підписати заяву КЕП та надіслати.
Електронний кабінет – це персоналізований та захищений сервіс, який спрощує отримання податкових послуг і зменшує ризики корупції, забезпечуючи швидку й зручну взаємодію з податковою службою.