ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області інформують платників про спрощений механізм подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Для цього в меню «Налаштування» у вкладці «Бажання листування з податковою» слід натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет. Після цього підписати таку заяву кваліфікованим електронним підписом та надіслати.
Податківці наголошують на перевагах листування з податковою через Електронний кабінет:
- відсутність потреби у паперовому документообігу;
- мінімум дій – максимум зручності;
- push-повідомлення на електронну пошту про надходження документа в Електронний кабінет;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Окрім того, фахівці ДПСзнайомлять платників із Національною стратегією доходів до 2030 року, експериментальним проєктом щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками).