Золочівська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області нагадує, що фіскальний чек підтверджує не тільки легальність покупки та сплату податків, а також забезпечує права споживача у разі виникнення проблем з придбаним товаром чи послугою.
Правові засади використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).
Відповідно до статті 3 Закону № 265, суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції (готівкові або безготівкові) під час продажу товарів чи надання послуг, а також приймають готівку для платіжних операцій, зобов’язані:
- проводити розрахункові операції на повну суму покупки (послуги) через зареєстровані та належним чином переведені у фіскальний режим РРО або через зареєстровані фіскальним сервером ДПС ПРРО. При цьому обов’язково створюються відповідні розрахункові документи (фіскальні чеки) у паперовій та/або електронній формі. У деяких випадках дозволяється використовувати зареєстровані розрахункові книжки.
- видавати розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму операції особі, яка отримує або повертає товар (послугу), у паперовій та/або електронній формі. Це стосується й замовлень чи оплат, здійснених через Інтернет.
Звертаємо увагу, що на вебпорталі ДПС у розділі «Е-сервіси» функціонує сервіс «Пошук фіскального чека»: https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check , який дозволяє здійснити перевірку отриманого чека РРО/ПРРО.