Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про сучасні інструменти управління комплаєнс-ризиками під час засідання «круглого столу» в Жидачівському  секторі обслуговування платників Стрийської ДПІ

опубліковано 08 жовтня 2025 о 14:31

В Жидачівському  секторі обслуговування платників Стрийської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області відбулося засідання в форматі «круглий стіл», на якому було акцентовано увагу на тому, що на виконання Національної стратегії доходів до 2030 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову про реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі.  

 Кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером. 

 Комплаєнс-менеджер – це посадова особа територіального органу ДПС, яка закріплена за платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, та є відповідальною за комунікацію з таким платником з питань, пов’язаних з виконанням його посадових обов’язків. 

Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як сумлінний.  Комплаєнс-менеджер для кожного такого відповідального платника – це надійний порадник, помічник і професіонал. 

 Комплаєнс-менеджер не тільки надає відповіді на запити, а й відстежує виникнення податкових ризиків діяльності платника та пропонує шляхи вирішення. Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини Електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів. Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації: за номером телефону, через листування електронною поштою, в режимі відеоконференції, листування в Електронному кабінеті.