Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Шептицька ДПІ - про способи комунікації платника податків з комплаєнс-менеджером

опубліковано 17 жовтня 2025 о 15:14

Шептицька ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області повідомляє, що Закон України від 18.06.2024 № 3813-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства" передбачає створення посади "комплаєнс-менеджера". 

Основні завдання комплаєнс-менеджера: 

передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків; 

запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства; 

мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків; 

консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань. 

Платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства має право взаємодіяти з комплаєнс-менеджером. 

Формат комунікації обирається платником податків.

Способи комунікації платника податків з комплаєнс-менеджером:

· телефонний зв’язок

·  відеоконференція

· електронна пошта

·  електронний кабінет платника

· послуги контакт-центру ДПС