Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Коментар представниками медіа  про Національну стратегію доходів

опубліковано 21 жовтня 2025 о 16:30

Фахівці Сколівського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області надали коментар представникам медіа щодо «Національної стратегії доходів до 2030 року». Під час заходу повідомили, що контролюючі органи зобов’язані надавати платникам податків інформацію про порядок виконання ними податкових зобов’язань та забезпечувати умови для підвищення рівня добровільної сплати податків.

Створення сприятливих умов для виконання платниками податкового законодавства неможливо без постійного вивчення якості сервісу та зворотного зв’язку з бізнесом.

У рамках Національної стратегії доходів до 2030 року Державна податкова служба У країни здійснює моніторинг якості обслуговування платників податків.

До спеціальних заходів, які проводяться згідно з інформаційною кампанією з управління реформами відносяться:

- оцінка якості надання послуг, шляхом опитування платників податків;

- виявлення проблемних питань, що виникають у процесі адміністрування податків;

- оприлюднення результатів опитування та публічного звітування про вжиті заходи для підвищення ефективності обслуговування.

З метою підвищення рівня довіри суспільства до контролюючих органів вдосконалення процесів дослідження громадської думки щодо оцінки сервісів допомагає підвищити прозорість роботи ДПС та сприяє удосконаленню процедур адміністрування податків.

При цьому, платники податків мають реальний вплив на процес вдосконалення сервісного обслуговування, і запровадження систематичного вивчення якості надання послуг платникам спрямоване на підвищення відкритості податкової служби та розвитку партнерських відносин із бізнесом.

Акцентували увагу, що вирішення проблемних питань, що впливають на рівень довіри до податкових органів, та побудови партнерських відносин платників податків і держави сприяє:

- підвищенню рівня доброчесності працівників ДПС та довіри платників податків до діяльності ДПС; 

- підвищенню загального рівня податкової культури платників податків;

-підвищенню рівня сервісу консультування платників податків податковим органом, в тому числі за категоріями уваги;

- збільшенню рівня податкових надходжень, в тому числі за рахунок добровільної сплати;

- удосконаленню та розширенню податкових сервісів та послуг що надаються податковим органом.