Нещодавно в ЦОП Сколівського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області проведено практикум з відвідувачами з питань верифікації РНОКПП в «Дії».
Що таке верифікація РНОКПП?
Верифікація реєстраційного номера облікової картки платника податків - підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру Державної податкової служби.
Через неточність банківських даних або інформації в реєстрі Державної податкової служби, може виникнути ситуація, що РНОКПП тривалий час не проходить верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображається ваш ідентифікаційний номер або «ДІЯ» видає помилку. Найчастіше це пов’язано з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дати народження тощо) в документах з реєстром.
Як це виправити?
Для початку отримайте онлайн-консультацію в банку, через який ви авторизувалися в «Дії». Зверніться до менеджера банку, щоб переконатися у коректності введених даних. Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі та виправить за наявності помилки.
Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, тоді треба звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників (далі — ЦОП) Державної податкової служби для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних пред’явити документи, які підтверджують зміни таких даних. У випадку виявлення розбіжностей, дані оновлять, а вам нададуть новий документ.
Якщо ви вже провели звірку реєстраційних даних у вище зазначених установах, а документ все ще не верифіковано, радимо звернутися до техпідтримки «ДІЯ».
Як внести зміни в реєстраційних даних, не звертаючись до ЦОП?
У разі неможливості звернення до ЦОП фахівці рекомендували скористатися безкоштовними та зручними електронними сервісами, а саме: «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Для внесення до Державного реєстру необхідно подати заяву за формою 5ДР через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін Державного реєстру фізичних осіб платників податків, а також через офіційний вебпортал ДПС. Для приєднання до заяви за формою №5 ДР сканованих копій документів які підтверджують зміни в облікових даних, треба використати вкладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми». У разі необхідності отримання картки платника податків після подання заяви форм № 5ДР через електронні сервіси необхідно звернутися до ЦОП, який був вказаний при подачі заяви.
Крім того наголошуємо, що платники податків мають можливість звернутися до фахівців Сколівського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області для отримання швидких та якісних консультацій.
Адреса ЦОП Сколівського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області:
Львівська область, Стрийський район, місто Сколе, вул. Князя Святослава, 5а.