Днями у Центрі обслуговування платників Миколаївського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбулася зустріч завідувача сектору Миколи Ференца з платниками податків з питань безбар’єрності в комунікаціях з податковою.
Під час заходу фахівець повідомив, що податкова служба прагне, щоб кожен громадянин мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Так, з метою посилення соціального захисту людей та створення сприятливих умов для їх життєдіяльності, в Центрі обслуговування платників Миколаївського сектору виконані заходи, а саме: працює кнопка дзвінкового виклику модератора; здійснюється позачергове обслуговування та супровід громадян модератором на всіх етапах отримання ними послуг.
Також обговорили питання офіційного працевлаштування, податкової знижки, застосування електронних сервісів від ДПС, зокрема, Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова», які надають можливість дистанційного спілкування з податковою.
«Податківці й надалі працюватимуть над тим, щоб послуги були доступні кожному – незалежно від фізичних можливостей чи життєвих обставин. Адже безбар’єрність у ДПС – це зручність, доступність та повага до кожного платника» - наголосив Микола Ференц.