Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Під час "гарячої лінії" - про суспільну та громадянську безбар’єрність

опубліковано 10 листопада 2025 о 09:20

За участі завідувачки Жидачівського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Руслани Єршової відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Під час заходу податківиця відповіла на запитання про суспільну та громадянську безбар’єрність. 

Руслана Єршова звернула увагу, що відповідно до Національної стратегії із створення безбар’єрного простору напрям суспільної та громадянської безбар’єрності –  це забезпечення рівних можливостей участі всіх людей, їх об’єднань та окремих суспільних груп у житті територіальних громад та держави, рівний доступ до суспільно-політичного та культурного життя, сприятливе середовище для фізичного розвитку та самореалізації, а також інклюзивне середовище як передумова для участі у всіх формах суспільного життя та громадської активності. 

Однією із стратегічних цілей цього напряму є те, що для кожної людини доступні послуги, зокрема соціальні, освітні, медичні, комунальні, транспортні, фінансові, правничі, безпекові, правозахисні, цивільного захисту, адміністративні, архівні, медіа та інші.  

ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.  

Для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення забезпечено доступність приміщень у Центрах обслуговування платників. При цьому, першочергова увага приділяється зручностям для таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.  

Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.  

Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками. 

На всі поставлені запитання в ході «гарячої лінії» надані роз’яснення в межах чинного законодавства.