У Миколаївському секторі обслуговування платників Стрийської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Безбар’єрність – доступ кожного громадянина до адміністративних та сервісних послуг».
На запитання платників податків відповідав Микола Ференц, завідувач Миколаївського сектору обслуговування платників Стрийської ДПІ.
Платники податків отримали відповіді щодо ключових аспектів безбар’єрності в Державній податковій службі України, зокрема, на регіональному рівні.
ДПС України забезпечує безбар’єрність до адміністративних послуг через цифрові сервіси, фізичну доступність приміщень та особливе обслуговування для маломобільних груп. Доступ забезпечується завдяки адаптованим онлайн-сервісам, які дозволяють подати документи, отримати довідки та перевірити стан розрахунків, а також фізично облаштованим Центрам обслуговування платників та позачергову обслуговуванню осіб з інвалідністю.
Зокрема, Миколаївський сектор обслуговування платників Стрийської ДПІ в роботі з маломобільними групами населення та особами з інвалідністю працює за принципами:
Пріоритетне обслуговування. Особам з інвалідністю та мало мобільним групам надається позачергове обслуговування.
Супровід. Модератор ЦОП супроводжує таких відвідувачів протягом усіх етапів отримання послуг.
Якість обслуговування. Кожен відвідувач обслуговується ввічливо та уважно.
Прозорість та ефективність. Безбар’рний підхід сприяє підвищенню довіри, прозорості та ефективності взаємодії між державою та платниками податків.