Реалізація Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні передбачає не лише фізичну чи цифрову доступність, а й ефективну комунікацію між державою та громадянами. Податкова служба, зокрема у Дрогобицькій ДПІ ГУ ДПС у Львівській області, проводить інформування платників та акцентує увагу на доступності інформації, зрозумілості сервісів і відкритості до діалогу.
Комунікаційна стратегія податкової служби передбачає:
· використання зрозумілої мови в усіх інформаційних повідомленнях;
· пояснення складних термінів та процедур у простій формі — особливо в публікаціях для платників податків;
· дотримання стандартів інклюзивного ділового мовлення, що враховує гендерну, вікову, соціальну та фізичну різноманітність аудиторії.
В рамках реалізації стратегії безбар’єрності активно розвиваються онлайн-комунікаційні канали, які дають змогу кожному:
· отримати роз’яснення податкових норм через Контакт-центр;
· подати звернення до органів ДПС через «Листування з ДПС» у приватній частині Електронного кабінету;
· стежити за новинами та роз’ясненнями через офіційні сторінки у Facebook, на порталі tax.gov.ua .