Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи у сфері надання адміністративних послуг по Головному управлінні ДПС у Львівській області за 10 місяців 2019 року

опубліковано 14 листопада 2019 о 12:02

Впродовж 10 місяців 2019 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 232 388 звернення щодо надання адміністративних послуг. В порівнянні з відповідним періодом 2018 року кількість таких звернень зменшилась на 41 366 або на 15,1 відсотка. Разом з цим, зменшилась кількість наданих адміністративних послуг на 42 372 або на 15,5 відс. та станом на 01.11.2019 їх кількість становила 230 573.

Кількість відмов у наданні адмінпослуг за 10 місяців п.р. становила 1 815, що на 1 006 або у 2,2 рази більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Найбільша кількість відмов у наданні адміністративних послуг припадає на послуги щодо реєстрації платника єдиного податку (за 10 місяців 2019 року – 783, за 10 місяців 2018 року - 333) та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (за 10 місяців 2019 року – 751, за 10 місяців 2018 року - 413), сумарна питома вага яких у загальній кількості відмов за 10 місяців 2019 року складає 84,5 відс. (за 10 місяців 2018 року – 92,2 відс.). Причиною кількості відмов у наданні згаданих адміністративних послуг є наявність податкової заборгованості платників податків на дату надання таких послуг.

 

На загальне зменшення кількості наданих адміністративних послуг по ГУ ДПС у Львівській області за 10 місяців 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року вплинуло зменшення кількості наданих адмінпослуг по:

  1. Видачі картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – на 41 661 або на 33,9 відс.;

  2. Видачі відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – на 705 або на 3,1 відс.;

  3. Реєстрації книг обліку розрахункових операцій – на 1 396 або на 6,7 відс.;

  4. Реєстрації книг обліку доходів та  доходів і витрат платникам єдиного податку – на 1 906 або на 8,8 відсотка.

Водночас, по трьох найменуваннях адміністративних послуг, сумарна питома вага яких складає 25 відс. у загальній кількості наданих послуг, відбулось зростання їх кількості за 10 місяців 2019 року в порівнянні з відповідним періодом 2018 року, а саме з:

  1. Надання витягу з реєстру платників єдиного податку – на 518 або на 2,3 відс.;

  2. Реєстрації платника єдиного податку – на 2 157 або на 11,1 відс.;

  3. Видачі довідки про відсутність заборгованості – на 2 787 або на 28,7 відсотка.

 

 

Щодо структури наданих адміністративних послуг, то за 10 місяців поточного року найбільш витребуваною є видача картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка в структурі наданих адмінпослуг займає 35,2 відс. та її кількість за 10 місяців склала 81 080. Наступними по кількості наданих адмінпослуг є:

  • надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 23 101 або 10,0 відс. у загальній кількості,

  • видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 22 192 або 9,6 відс.,

  • реєстрація платника єдиного податку – 21 620 або 9,4 відс.,

  • реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 19 323 або 8,4 відс.,

  • реєстрація книг обліку доходів та  доходів і витрат платникам єдиного податку – 19 722 або 8,6 відсотка.

 

 

За 10 місяців 2019 року в порівнянні з січнем-жовтнем 2018 року зменшилась питома вага адміністративної послуги щодо видачі картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб на 9,8 відс. Разом з цим, по всіх інших адмінпослугах зросли частки, найбільший їх приріст відслідковується по реєстрації платника єдиного податку на 2,2 відс. та видачі довідки про відсутність заборгованості на 1,9 відсотка.

Працівниками ЦОП впродовж 10 місяців 2019 року надано 215 985 адміністративних послуг. У порівнянні з відповідним періодом 2018 року кількість наданих адмінпослуг у ЦОП зменшилася на 20,9 відс. або на 56 960. Середньомісячне навантаження на 1-го працівника, задіяного в роботі ЦОП у січні-жовтні 2019 року становило 177 звернень щодо надання адміністративних послуг. В порівнянні з відповідним періодом 2018 року таке середньомісячне навантаження зросло на 43 звернення або на 32,4 відсотка.

Крім цього, фахівці ЦОП надають усні консультації з питань податкового законодавства, єдиного внеску та інші інформаційні послуги.