Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом вересня - грудня 2019 року в Головному управлінні ДПС у Львівській області розглянуто 111 письмових звернень громадян

опубліковано 17 січня 2020 о 16:25

податківців – це питання, яким у Головному управлінні ДПС у Львівській області приділяється постійна увага та їх постійно аналізується.

Так, у вересні-грудні 2019 року до ГУ ДПС у Львівській області надійшло 143 письмових звернення громадян, в тому числі: письмових заяв – 139 (97%); скарг – 4 (3%); пропозицій – 0.

Найпоширенішими темами звернень громадян є: звернення щодо інформування про ухилення від сплати податків (90); з питань місцевих податків та зборів (11 звернень); звернення з питань загальнодержавних податків (3); звернення з питань реєстрації та обліку платників (4); звернення з питань подання податкової звітності (4); звернення з питання надання пільг зі сплати податків (1); звернення щодо реєстраційного номера облікової картки платника податків (1); звернення з питання реструктуризації податкового боргу (1); звернення з питань єдиного внеску (9); звернення з питань митної політики (2); звернення з інших питань, що належать до компетенції ДПС (13) (звернення щодо законної діяльності ОСББ та ПП; встановлення власника квартири, перевірки сплати податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати та єдиного внеску податковими агентами, зарахування сплати транспортного податку; перевірки фінансової діяльності суб’єктів господарювання; надання рахунків на сплату податків, повернення надміру сплачених коштів до бюджету; суми отриманих доходів; відсутності боргу; якості надання адміністративних послуг; та ін.).

Головним управлінням ДПС у Львівській області розглянуто 111 письмових звернень (78% від усіх звернень), по 32 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: надано роз’яснення на 62 звернення, вирішено позитивно – 19 звернень, відмовлено у задоволенні на 1 звернення, повернуто авторові відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян» ‒ 6 звернень, надіслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» ‒ 5 звернень, звернення, які не підлягають розгляду відповідно до ст.5 та 17 Закону України «Про звернення громадян» (анонімні) – 18.

Відповіді на всі звернення надано у встановлені законодавством терміни.