Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги в умовах карантину найзручніше отримувати через електронні сервіси

опубліковано 11 листопада 2020 о 09:41

Фахівцями Центрів обслуговування платників ГУ ДПС у Львівській області впродовж січня – жовтня 2020 року надано 176 282  адміністративні послуги. Однією з найбільш запитуваних послуг є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, якою скористались 57 282 громадянина. Також значну частину адмінпослуг, а це 19 892 ‒ надано щодо реєстрації платниками єдиного податку та 18 849 послуг щодо видачі витягу з реєстру платників єдиного податку. Ще 15 897 послуг становлять послуги з надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

В період з березня по листопад 2020 року надання адміністративних та інших послуг суб’єктам звернень в Центрах обслуговування платників ГУ ДПС у Львівській області відбувалось з урахуванням обмежень, встановлених з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19.

Звертаємо увагу платників податків на необхідності дотримання протиепідемічних заходів. Зокрема, до Центрів обслуговування платників необхідно заходити тільки у захисних масках, після дезінфекції рук. Скористатись дезінфікуючими засобами працівники та відвідувачі можуть в кожному Центрі обслуговування платників.

Також необхідно дотримуватись рекомендацій щодо обмеження кількості відвідувачів, які одночасно перебувають в залах обслуговування Центрів обслуговування платників (на одного працівника Центру – один відвідувач), а громадянам, які очікують своєї черги поза межами Центру обслуговування платників ‒ дотримуватись дистанції не менше ніж 1,5 метра.

Нагадуємо, що фахівці центрів обслуговування платників надають адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, здійснюють прийом звітності та вхідної кореспонденції.

Адміністративні послуги платникам податків надаються безпосередньо у Центрах обслуговування платників (24 ЦОП у області), або з використанням електронних сервісів.

Зростає питома вага адміністративних послуг, наданих в електронній формі – 14,6 відс. від загальної кількості наданих послуг (2019 р. – 5,2 відсотка).

Найчастіше платники податків користувалися електронною формою при отриманні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (44,2 відс. від кількості виданих довідок), послуг з реєстрації РРО (54,2 відс.), КОРО (42,7 відс.), РК (68,6 відсотка).

Надалі закликаємо платників податків максимально використовувати дистанційні форми комунікації: телефон, електронну пошту, також електронні сервіси, розроблені податковою службою, зокрема Електронний кабінет. А в період поширення коронавірусу рекомендуємо використовувати саме електронний формат взаємодії з контролюючими органами.