Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи слід повідомляти про кваліфікований електронний підпис працівника після призначення нового керівника?

опубліковано 17 вересня 2021 о 15:26

Головне управління ДПС у Львівській області нагадує, що відповідно до вимог Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (зі змінами) у разі зміни керівника дія повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – Повідомлення), яке підписувалось попереднім керівником, припиняється. Тому, незалежно від того, що право підпису залишено за працівниками, по яких інформація подавалась до контролюючого органу, за підписом нового керівника направляється Повідомлення (за кодом форми J1391103) із зазначенням відповідальних осіб.