Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у ГУ ДПС у Львівській області приділяється постійна увага. При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України.
Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДПС у Львівській області проводить постійний аналіз та узагальнює практику розгляду звернень громадян, що надходять від громадян нашої області.
Так, у січні-вересні поточного року до ГУ ДПС у Львівській області надійшло 233 письмових звернення громадян, в тому числі: письмових заяв– 232 (99,5 %); пропозиції – 1 (0,5%).
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики (225 звернень – 97,0% від загальної кількості), найпоширеніші з них: щодо інформування про ухилення від сплати податків - 72 звернення, щодо контрольно-перевірочної роботи - 59 звернень, з питань місцевих податків і зборів - 18 звернень, щодо реєстрації та обліку платників податків - 6 звернень, щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 8 звернень, з питань надання консультацій податкового законодавства - 3 звернення, з питань єдиного соціального внеску - 6 звернень, 26 – з інших питань, що належать до компетенції ДПС, тощо.