Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зупинено реєстрацію податкової накладної. Як діяти?

опубліковано 24 листопада 2021 о 15:12

У разі зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної.

Це можуть бути, зокрема, договори, зовнішньоекономічні контракти, первинні документи щодо постачання або придбання товарів чи послуг, розрахункові документи або банківські виписки з особових рахунків, тощо.

Письмові пояснення та копії документів, платник податку має право подати в електронній формі за допомогою засобів електронного зв’язку до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного в податковій накладній.