Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які дії платника податку у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних?

опубліковано 10 грудня 2021 о 09:00

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 № 520 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних» та постанови Кабінету міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» у разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК в електронній формі засобами за допомогою засобів електронного зв'язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку на розгляд регіональної Комісії.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі визначено в пункті 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом МФУ № 520, та може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Слід зазначити, що за одинадцять місяців поточного року суб’єктами господарської діяльності – платниками ПДВ, подано на реєстрацію понад 13 млн податкових накладних/розрахунків коригування на загальну суму 452792864 тис грн, в тому числі ПДВ 67391797 тис гривень.

З них зареєстровано 48093 податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму ПДВ 1135822,87 тис грн, що становить понад 90 відс від загальної кількості поданих на розблокування податкових накладних/розрахунків коригування.