Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Тетяна Ризванюк про підсумки роботи у 2021 році: використання електронних сервісів та надання адмінпослуг

опубліковано 17 січня 2022 о 08:49

Впродовж 2021 року до ГУ ДПС у Львівській області надійшло близько 240 тис. звернень щодо надання адміністративних послуг. Порівнюючи з відповідним періодом 2020 року, кількість звернень  збільшилась на 21 тис., або на 9 відс.

Найбільш запитуваною послугою є видача картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка в структурі наданих адмінпослуг займає 37 відс. та її кількість за 12 місяців склала 88118. Наступними за популярністю є адмінпослуги:

  • реєстрація платником єдиного податку – 36 579, або 15  відс. від загальної кількості;

  • надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 31 596, або 13  відс.;

  • видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами - 16106, або 6,7 відс.;

  • реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 15 485, або     6,5  відс.;

  • видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – 14 184 або   6  відс;

  • видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 9 487, або 4  відс.

  • інші послуги – 28445, або 11,8%.

 

Адміністративні послуги платникам податків надаються у Центрах обслуговування платників (24 ЦОП у області), або з використанням електронних сервісів.

Зручнішим та швидшим способом отримання адміністративної послуги платником податків є електронний. Державна податкова служба постійно працює над вдосконаленням існуючих і запровадженням нових електронних сервісів та заохочує фізичних і юридичних осіб до отримання податкових послуг саме в електронному форматі.

Значна кількість платників податків вже надала перевагу користування онлайн - послугами ДПС. Питома вага адміністративних послуг, наданих платникам податків у 2021 році в електронному вигляді, становить 35,7 відсотки від загальної кількості наданих адміністративних послуг, що більше як вдвічі перевищує  відсоток наданих адміністративних послуг в електронній формі у 2020 році (2020 р. – 15,3 відс.).

Найчастіше платники податків користувалися електронною формою при отриманні довідки про відсутність заборгованості (71,8 % від кількості виданих довідок), послуг з реєстрації РРО (82 %), КОРО (82%), РК (94 %).

Значно зросла питома вага кількості заяв на реєстрацію платником єдиного податку, поданих засобами телекомунікаційного зв’язку (2021 рік – 76% від загальної кількості усіх заяв, 2020 рік – 39,6 %).

Серед платників податків – громадян зросла популярність сервісу  ДПС України «Електронний кабінет» з метою отримання інформації про суми виплачених доходів та утриманих податків. Майже вдвічі зменшилась кількість громадян, які звертаються за цією послугою безпосередньо в ЦОП (в 2021 р.-9487, в 2022 р. - 17086). 

Слід зазначити, що актуальною на сьогодні є популяризація підключення до сервісу «InfoTAX», за допомогою якого платники податків через Telegram-канал або Viber мають змогу отримати інформацію щодо себе, яка є в розпорядженні органу ДПС. Таке підключення можна здійснити скориставшись електронним цифровим підписом, або за допомогою послуги ID-банкінгу, який є найпростішим способом  підключення для громадян та фізичних осіб-підприємців. Інструкцію щодо підключення до сервісу «InfoTAX» розміщено за посиланням: https://bit.ly/2VxyEoe

Згідно із даними ДПС України станом на 01.01.2022 по Львівській області до сервісу «InfoTAX» підключено 4745 користувачів.

Детальніше за  посиланням:

Instagram – ГУ ДПС у Львівській області (tax_service_lviv)

Telegram – ДПС у Львівській області (https://t.me/tax_service_Lviv)

Facebook: https://www.facebook.com/tax.lviv

YouTube – ДПС у Львівській області

(https://www.youtube.com/channel/ ДПС у Львівській області )

Cубсайт Територіальних органів ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua