Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Не відображається РНОКПП в «ДІЇ»? Як виправити?

опубліковано 20 червня 2022 о 11:46

Картка платника податку тривалий час не проходить верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображається ваш ідентифікаційний номер – РНОКПП.

Таке трапляється, коли є неточність в банківських даних або реєстрі Державної податкової служби. Найпоширеніша з них пов’язана з неправильним внесенням ПІБ чи дати народження до реєстру.

Як це виправити?

 Для початку отримайте онлайн-консультацію в банку. Зверніться до менеджера банку, щоб переконатися у коректності введених даних.

Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі. Менеджер виправить за наявності помилки.

Якщо помилки в банківських даних відсутні, то зверніться до ДПС за місцем реєстрації, а саме до працівника, який видає РНОКПП. Якщо є помилка, то дані змінять, а вам видадуть новий документ.

Якщо помилку виправлено у банку, а документ ще не верифіковано, то необхідно звернутися до ДПС за місцем реєстрації.