Картка платника податку тривалий час не проходить верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображається ваш ідентифікаційний номер – РНОКПП.
Таке трапляється, коли є неточність в банківських даних або реєстрі Державної податкової служби. Найпоширеніша з них пов’язана з неправильним внесенням ПІБ чи дати народження до реєстру.
Як це виправити?
Для початку отримайте онлайн-консультацію в банку. Зверніться до менеджера банку, щоб переконатися у коректності введених даних.
Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі. Менеджер виправить за наявності помилки.
Якщо помилки в банківських даних відсутні, то зверніться до ДПС за місцем реєстрації, а саме до працівника, який видає РНОКПП. Якщо є помилка, то дані змінять, а вам видадуть новий документ.
Якщо помилку виправлено у банку, а документ ще не верифіковано, то необхідно звернутися до ДПС за місцем реєстрації.