Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які дії платника, якщо при зчитуванні особистого ключа електронного підпису відображається повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації»?

опубліковано 23 вересня 2022 о 09:32

Для усунення даної помилки необхідно:

- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;

- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) у розділі «Підпис даних».

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись:

до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка;

до представництва Надавача, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.