Головне управління ДПС у Львівській області наголошує, що Державна податкова служба України впевнено перетворюється на цифровий сервісний орган. Модернізований Контакт-центр ДПС – приклад успішної реалізації кейсів цифрової реформи Служби.  
    Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.  
    У фокусі – зміни підходів в обслуговуванні платників податків. Отримати податкові послуги – легко, доступно та швидко.  
    Відтепер:  
    - рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;  
    - з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;  
    - за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучується номер у черзі та приблизний час до з’єднання;  
    - якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;  
    - випадки технічної відмови системи істотно зменшились.  
    Кваліфіковано та якісно фахівці Контакт-центру нададуть відповіді на всі питання платників податків, зорієнтують у пошуку необхідної інформації, проконсультують та допоможуть.