Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гарячі лінії» ДПС Львівщини – фахові відповіді платникам податків

опубліковано 23 червня 2023 о 14:52

Ефективне надання консультацій, роз’яснень щодо актуальних питань податкового законодавства є одним з важливих пріоритетів у роботі податкової служби Львівської області.  Вирішенню цього питання активно сприяють проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія».

Так, у Старосамбірській  ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якої начальник Старосамбірської ДПІ Віктор Дмитрук розповів додзвонювачам про порядок використання РРО/ПРРО та норми податкового законодавства щодо права на податкову знижку.

Зокрема, реєстратори розрахункових операцій зобов’язані використовувати підприємці 2-4 групи спрощеної системи оподаткування, які здійснюють розрахункові операції готівкою або через POS-термінал із застосуванням електронного платіжного засобу, тощо. 

Також платники Старосамбірщини отримали відповіді на запитання стосовно послідовності їх дій для реєстрації програмних РРО.

Начальником Кам’янка-Бузької ДПІ Тарасом Печорою проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо особливостей застосування суб’єктами господарювання РРО/ПРРО. 

Податківці Пустомитівської ДПІ провели сеанс зв’язку «гаряча лінія» щодо подання громадянами податкових декларацій про доходи та застосування програмних РРО фізичними особами-підприємцями. На запитання платників податків відповів начальник Пустомитівської ДПІ Роман Сас.

У Самбірській ДПІ під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» платники податків отримали відповіді щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій  та програмних реєстраторів розрахункових операцій. На запитання платників податків відповідав начальник Самбірської ДПІ Михайло Білий.

Податківець детально роз’яснив про реєстрацію  реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій, яка здійснюється за основним місцем обліку платника. Також на обліку має перебувати  господарська одиниця, де буде використовуватись РРО чи  ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п.63.3 ст.63 Податкового кодексу України. Для цього платникам потрібно подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.

В приміщені Бориславської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником Павлом Хохуном. Цікавилися платники також термінами реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій.  Керівник податкової інспекції відповів, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій формується Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. №1-ПРРО в електронній формі, яка подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

Застосування ПРРО регулюється Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 317), який розроблений відповідно до ст. 7 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями.

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» - у Трускавецькій ДПІ на тему «Електронні сервіси – якісне дистанційне спілкування з органами ДПС». З платниками податків спілкувалась начальник інспекції Олександра Яворська.

Переваги Електронного кабінету роз’яснила начальник Турківської ДПІ Марія Павлович під час спілкування з платниками за допомогою «гарячої лінія».

На всі запитання додзвонювачів були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.