Сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, порівнюючи з січнем-жовтнем 2022 року на Львівщині звернулися на 143 платники податків більше, а саме 297, за аналогічний період 2022 року – 154 платники податків.
Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо:
- роботи органів ДПС – 127 скарг або 42,8% від загальної кількості звернень;
- щодо роботи ЦОП – 8 або 2,7%;
- реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 56 або 18,9%;
- корупційних дій – 12 або 4%;
- щодо перевірок суб’єктів господарювання – 3 або 1%;
- системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 0,7%;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 16 або 5,4%;
- інших питань – 73 або 24,5%.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.