Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Впродовж десяти місяців 2023 року на сервіс «Пульс» звернулося близько трьохсот платників податків Львівщини

опубліковано 15 листопада 2023 о 09:34

Сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.

Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Так, порівнюючи з січнем-жовтнем 2022 року на Львівщині звернулися на 143 платники податків більше, а саме 297, за аналогічний період 2022 року – 154 платники податків.

Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо: 

-  роботи органів ДПС – 127 скарг або 42,8% від загальної кількості звернень;

-  щодо роботи ЦОП – 8 або 2,7%;

-  реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 56 або 18,9%;

-  корупційних дій – 12 або 4%;

-  щодо перевірок суб’єктів господарювання – 3 або 1%;

-  системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 0,7%;

-  системи електронного адміністрування реалізації пального – 16 або 5,4%;

-  інших питань – 73 або 24,5%.

Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.