Як нагадали в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області, сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, порівнюючи з січнем-листопадом 2023 року на Львівщині звернулися майже вдвічі більше платників податків та громадян, а саме 327, ніж за аналогічний період 2022 року – 166.
Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо:
- роботи органів ДПС – 133 скарги або 40,7 % від загальної кількості звернень;
- щодо роботи ЦОП – 9 або 2,8%;
- реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 59 або 18%;
- корупційних дій – 13 або 4%;
- щодо перевірок суб’єктів господарювання – 3 або 0,9%;
- системи електронного адміністрування ПДВ – 3 або 0,9%;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 18 або 5,5%;
- інших питань – 89 або 27,2%.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.