Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найчастіше громадяни звертаються до податкової Львівщини з питаннями щодо контрольно-перевірочної роботи

опубліковано 04 січня 2024 о 08:21

Протягом  2023 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 414 звернень громадян, серед них 104 звернення - засобами електронного зв’язку.         

Структурними підрозділами ГУ, незважаючи на запроваджений на всій території України воєнний стан та тимчасове призупинення надання відповідей на звернення підприємств, установ та організацій, звернення громадян, звернення платників податків про надання індивідуальних податкових консультацій, запити на інформацію, що не стосуються правового режиму воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, що зумовлено положеннями пп. 69.9 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, продовжується розгляд звернень громадян.

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями щодо контрольно-перевірочної роботи - 162 звернень, або 44 відс., щодо інформування про ухилення від сплати податків - 69 звернень (19 відс.), щодо реєстрації та відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 38 звернень (10 відс.), про нарахування (перерахування) податку на  майно, єдиний податок – 50 звернень (13 відс.), загальнодержавні податки-31звернень  (8 відс.).

З інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області надійшло 20 звернень, або 6 відс., зокрема: щодо повернення помилково сплачених коштів, щодо неофіційно працюючих працівників, щодо наявності дозволів на проведення господарської діяльності, щодо наявності ліцензій на продаж алкогольних напоїв, щодо ненадання розрахункових документів, щодо скасування (перерахування) земельного податку, та ін.

Упродовж  2023 року надійшло 10 колективних та 21 анонімних звернень, 30 повторних, 12 дублетних, 6 неодноразових звернень. Масових звернень не надходило. 

За соціальним станом авторів звернень надійшло: 17 звернень від пенсіонерів, 2 – від державних службовців, 3 – від робітників, 1 – від працівника бюджетної сфери, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.      

Протягом січня–грудня 2023 року надано відповіді у телефонному режимі на 4375 звернень фізичних та юридичних осіб.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено. 

 
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Львівській області Телеграм: https://t.me/tax_service_Lviv   

Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot».