Як нагадали в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області, сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, у 2023 роціна Львівщині звернулися в 1,8 разабільше платників податків та громадян, а саме 357, ніж за 2022 рік – 197.
Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо:
- роботи органів ДПС – 143 скарги або 40,1 % від загальної кількості звернень;
- щодо роботи ЦОП – 10 або 2,8%;
- реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 65 або 18,3%;
- корупційних дій – 14 або 3,9%;
- щодо перевірок суб’єктів господарювання – 3 або 0,8%;
- системи електронного адміністрування ПДВ – 5 або 1,4%;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 18 або 5%;
- інших питань – 99 або 27,7%.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.