В управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області нагадали, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, у січні 2024 року від платників податків Львівщини на сервіс «Пульс» надійшло 28 звернень (у січні 2023 року – 25 звернень).
Серед питань, з якими зверталися заявники:
- 15 скарг або 53,5 % від загальної кількості звернень – щодо роботи органів ДПС;
- 1 або 3,6% – щодороботи ЦОП;
- 1 або 3,6 % – щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді;
- 1 або 3,6 % – щодо корупційних дій;
- 10 або 35,7 % – щодо інших питань.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.