В управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області нагадали, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, протягом січня-лютого 2024 року від платників податків Львівщини на сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення (у січні-лютому 2023 року – 51 звернення).
Серед питань, з якими зверталися заявники:
- 31 скарга або 57,4 % від загальної кількості звернень – щодо роботи органів ДПС;
- 2 або 3,7% – щодо роботи ЦОП;
- 7 або 12,9 % – щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді;
- 1 або 1,8% – щодо системи електронного адміністрування ПДВ;
- 1 або 1,8% – корупційних дій;
- 12 або 22,2% – інших питань.