У Головному управлінні ДПС у Львівській області повідомили, що розгляд звернень громадян у ДПС здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96 –ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах,затвердженого наказом міністерства фінансів України від 15 червня 2020 року № 297 (далі – Порядок № 297). 
    До ГУ ДПС у Львівській області в березні надійшло 51 звернення громадян, з них переважна кількість індивідуальних – 44 звернення (86 відс.). Крім того, надійшло одне колективне звернення та 6 анонімних. 
    За ознакою надходження звернення поділяються на первинні – 44 звернення (86 відс.), повторні – 3 (6відс.), дублетні – 3 (6 відс.), неодноразове – 1 (2 відс.).  
    За формою надходження найбільшу питому вагу від отриманих звернень, а саме 28 звернень (55 відс.) становлять звернення, які перенаправлені до ГУ міністерствами та іншими органами влади, зокрема, ДПС України. Поштою надійшло 14 звернень (27 відс.), та 9 звернень (18 відс.) надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет безпосередньо від громадян.  
    Аналіз звернень свідчить, що найбільша кількість звернень, що надійшли у березні, стосувалися податкової та фінансової політики – 50 звернень (98 відс.), а саме: 
    -         22 звернення (43 відс.) – інформування про ухилення від сплати податків; 
    -         12 звернень (24 відс.) – щодо проведення перевірки з питань порушення податкового законодавства; 
    -         5 звернень (10 відс.) – з податку на доходи фізичних осіб; 
    -         6 звернень (12 відс.)- стосувалися питань сплати місцевих податків, зокрема: 4 – податку на майно і 2 – єдиного податку.