Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Найоптимальніший спосіб спілкування з податковою за допомогою листування через Електронний кабінет обрали вже 8828 платників податків Львівщини

опубліковано 22 травня 2024 о 08:47

В управлінні податкових сервісів ГУ ДПС у Львівській області нагадують, що на сьогодні зручно та ефективно спілкуватися з податковою службою шляхом листування через Електронний кабінет (далі – ЕК). Цей спосіб допомагає більш ефективно використовувати час та кошти бізнесу та оптимізувати бюджетні витрати на поштовий зв’язок. Його обрали вже 8828 платників податків Львівщини (станом на 20.05.2024 року). З початку 2024 року заяви про бажання листуватися через ЕК подали 388 юридичних осіб (27%) та 1431 фізична особа-підприємець (73% від усіх поданих заяв).

Щоб отримувати кореспонденцію з податкової служби, необхідно у режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету заповнити «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) і подати її до контролюючих органів.

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:

1.       Увійти до приватної частини Електронного кабінету.

2.       Обрати режим «Введення звітності».

У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити.

Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет).

Поля регіон та район заповнюються автоматично.

Заповнити форму документа.

У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити.

Після успішного заповнення Зберегти заяву.

3.       Підписати та відправити документ до контролюючого органу.

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).

Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».

Відповідно до абзацу першого п. 21 Наказу від 14.07.2017№ 637«Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України01 серпня 2017 р. за N 942/30810, із змінами та доповненнями, платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до цього наказу– F/J 1391702 у разі необхідності.

 

 
 
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Львівській області Телеграм: https://t.me/tax_service_Lviv   

Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot».