Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До ГУ ДПС у Львівській області у серпні надійшло 48 звернень громадян

опубліковано 06 вересня 2024 о 09:58

У Головному управлінні ДПС у Львівській області повідомили, що розгляд звернень громадян у ДПС здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96 –ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах,затвердженого наказом міністерства фінансів України від 15 червня 2020 року № 297 (далі – Порядок № 297). 

До ГУ ДПС у Львівській області в серпні надійшло 48 звернень громадян, з них переважна кількість індивідуальних – 41 звернення (85відс.). Крім того, надійшло 6 колективних звернень та 1 анонімне звернення. 

За ознакою надходження звернення поділяються на первинні – 42 звернення (88відс.), повторні – 3 (6відс.), 2 дублетних та 1 неодноразове.  

За формою надходження найбільшу питому вагу від отриманих звернень, а саме 20 звернень (42відс.) становлять звернення, які надійшли до ГУ поштою. Перенаправлено до ГУ міністерствами та іншими органами влади, зокрема, ДПС України 18 звернень (38відс.), та 10 звернень (20відс.) надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет безпосередньо від громадян.  

Аналіз звернень свідчить, що 100 відсотків звернень, що надійшли в серпні, стосувалися податкової та фінансової політики, а саме: 

-         28 звернень (46відс.) – щодо проведення перевірок з питань порушення податкового законодавства;

-         9 звернень (19відс.) – інформування про ухилення від сплати податків; 

-         5 звернень (10 відс.) – щодо обрахування податку на доходи фізичних осіб; 

-         2 звернення (4 відс.)- щодо неправомірного нарахування податку на майно;

-  1 звернення щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;

-  3 звернення з інших питань.

         У звітному періоді найбільша кількість звернень надійшла до управління податкового аудиту – 24 звернення (50 відсотків) та до управління оподаткування фізичних осіб – 17 звернень (35 відсотків).Управліннями по роботі з податковим боргом, контролю за підакцизними товарами, з питань запобігання та виявлення корупції, оподаткування юридичних осіб, економічного аналізу, організації роботи та Львівською ДПІ розглянуто по 1 зверненню.