Податковим кодексом передбачено, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
Основними перевагами є економія часу та ресурсів, доступність та зручність, прозорість та контроль, зменшення паперової бюрократії, підвищення ефективності взаємодії між платниками податків та податковими органами, інтеграція з іншими сервісами.
Для того, щоб дистанційно комунікувати з органами податкової служби, необхідно надати Згоду на таку комунікацію через Електронний кабінет за формою F або J 1391602. У заяві важливо вказати і свою актуальну електронну пошту, оскільки крім надсилання документа через Електронний кабінет, одночасно здійснюється надсилання платнику на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.
На сьогодні понад 11 тисяч платників податків Львівщини вже обрали електронний спосіб листування з податковими органами. Станом на 01.09.2024 року на обліку в Львівській податковій перебуває 225672 СПД.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv
Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Львівській області Телеграм: https://t.me/tax_service_Lviv
Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot».