Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Черговий сеанс телефонного зв’язку "гаряча лінія” відбувся у Львівській ДПІ

опубліковано 27 вересня 2024 о 15:22

У Львівській ДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія».  

На запитання громадян відповідав заступник начальника відділу податкових сервісів та звітності Львівської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області Тарас Чорний.

Під час „гарячої лінії” посадовець поінформував додзвонювачів про сервісні послуги, які можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому зазначив, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків. 

Найбільше додзвонювачів цікавили питання щодо безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова», який забезпечує громадянам простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби. Спілкуючись з платниками, посадовець звернув увагу, що мобільний застосунок надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та сплачувати податки. У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка). Також доступні квитанції, відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, листи контролюючого органу. 

Платники також розпитували про декларування доходів громадян, одержаних у 2023 році, порядок реєстрації РРО та програмного РРО. 

Також, Тарас Чорний ознайомив додзвонювачів з основними аспектами Національної стратегії доходів до 2030 року та заходами ДПС із її впровадження (на період 2024 – 2025 роки), підвищення рівня добровільної сплати податків та податкової культури в суспільстві.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», були надані повні та вичерпні відповіді.