Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Упродовж 2024 року на сервіс «Пульс» надійшло понад 200 звернень

опубліковано 29 січня 2025 о 09:38

Управлінням податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області проведено аналіз скарг, які надійшли від платників податків на сервіс «Пульс». Так, впродовж січня-грудня 2024 року надійшло 239 звернень (2023 рік – 322).

Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо: 

-           роботи органів ДПС – 151скарг або 63,2відс.  від загальної кількості звернень;

-           щодо роботи ЦОП – 15 або 6,3відс. ;

-           реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 або 13,8відс. ;

-           системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 0,8відс. ;

-           системи електронного адміністрування реалізації пального – 7 або 2,9 відс.;

-           корупційних дій – 13або 5,4відс. ;

-           інших питань – 18 або 7,5відс. 

 

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv