Управлінням податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області проведено аналіз скарг, які надійшли від платників податків на сервіс «Пульс». Так, впродовж січня-грудня 2024 року надійшло 239 звернень (2023 рік – 322).
Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо:
- роботи органів ДПС – 151скарг або 63,2відс. від загальної кількості звернень;
- щодо роботи ЦОП – 15 або 6,3відс. ;
- реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 або 13,8відс. ;
- системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 0,8відс. ;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 7 або 2,9 відс.;
- корупційних дій – 13або 5,4відс. ;
- інших питань – 18 або 7,5відс.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv