Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронне листування дозволяє оптимізувати взаємодію з органами ДПС   

опубліковано 30 січня 2025 о 09:11

Головне управління ДПС у Львівській області звертає увагу, що на сьогодні податкова служба пропонує десятки онлайн-сервісів, які спрощують взаємодію з органами ДПС та економлять час і ресурси платників податків. Більшість з них реалізовано в Електронному кабінеті: https://cabinet.tax.gov.ua/ .

Платники податків, які подають звітність в електронному вигляді, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законодавства. 

Станом на 01 січня 2025 року 14 747 платників податків Львівщини вже подали Заяву про бажання/відмову отримувати документи через Електронний кабінет (далі ‒ Заява). Це становить 6,2 відс.  платників Львівщини.

Значна частина платників податків звертається за отриманням адміністративних послуг в електронній формі. Протягом січня-грудня 2024 року в електронній формі за послугами звернулось 50,2 відс.  від загальної кількості звернень.

Найчастіше платники податків користувалися електронною формою при отриманні довідки про відсутність заборгованості (94 відс.  від кількості виданих довідок), послуг з реєстрації РРО (99 відс. ), КОРО (97 відс. ), РК (99 відс. ), поданні заяв на реєстрацію платником єдиного податку (97,3 відс.).

Нагадаємо, щоб здійснювати листування з контролюючими органами через Електронний кабінет, платнику необхідно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою: 

·  J1391602 – для юридичних осіб; 

·  F1391602 – для фізичних осіб. 

 

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv