Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запитували-відповідаємо: листування з ДПС в Електронному кабінеті

опубліковано 13 лютого 2025 о 09:20

Як звернутися платнику податків з листом, заявою, пропозицією, чи надіслати інші документи через Електронний кабінет?Як заповнюється реквізит «код ДПІ» при формуванні звернення (листа, запита тощо) в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету, яке необхідно направити до органу ДПС за основним місцем обліку платника податків? Що потрібно для того, щоб отримувати відповідь від податкової через Електронний кабінет?

 

Порядок функціонування Електронного кабінету визначено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810 (зі змінами).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua , а також через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua  ).

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua  (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Режим «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист (звернення тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір наступних реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого направляється документ, тип документа, тематику та заповнення короткого змісту документа і можливість завантаження сканованого документа (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ).

Наприклад: в меню «код ДПІ» обираєте 13 Львівська область, 1 ГУ ДПС у Львівській області;

В меню «Тип документа» обираєте з переліку необхідний: лист, пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга, консультація тощо.

Після надсилання у меню «Вхідні/вихідні документи» у розділі «Вхідні» знаходите лист з датою надсилання, наприклад: лист від 10.02.2025. Натискаєте мишкою на запис і отримуєте підтвердження про отримання ГУ ДПС у Львівській області цього листа: № 2201 дата 10.02.2025 14:01:00 Реєстраційний індекс № 2201/6.

Маючи реєстраційний індекс платник податків може звернутися у відділ організації документування і роботи з документами управління організації роботи ГУ ДПС у Львівській області та з’ясувати стан розгляду звернення.

Відповідь на свій лист платник податків отримає в Електронний кабінет у розділ «Вхідні» (меню «Вхідні/вихідні документи») за умови подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою:

·  J1391602 – для юридичних осіб;

·  F1391602 – для фізичних осіб.

 

 

 

 

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv