Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безкоштовні електронні ключі для бізнесу та громадян від ДПС: як отримати?

опубліковано 14 лютого 2025 о 09:24

Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян. 

Хто отримує електронні ключі?

- Фізичні особи – найбільша група користувачів, а також компанії та організації, які отримують кваліфіковані сертифікати відкритих ключів для ведення звітності, укладання угод та інших операцій. 

Популярні цифрові сервіси:

- Швидке оновлення сертифікатів – це сервіс повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом, що дозволяє оновити сертифікат всього за 2–3 хвилини. 

- Електронні запити – сформовано 454 тисячі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, з яких 47,5 тисячі – печатки для програмних РРО. 

Загалом з моменту запуску сервісу ДПС України видано 14,5 мільйона сертифікатів. 

Як скористатися послугою?

Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно: 

1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг». 

2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті). 

3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг». 

4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо). 

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів. 

Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають: 

- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів); 

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); 

- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим. 

Новий ключ буде дійсним до 2 років. 

ДПС продовжує цифрову трансформацію та розширює електронні сервіси, щоб спростити роботу бізнесу та громадян.  

 

 

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv