Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за І квартал 2025 року

опубліковано 03 квітня 2025 о 09:01

Протягом І кварталу 2025 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 162 звернення громадян, у тому числі: 67 – поштою, 24 звернень засобами електронного зв’язку безпосередньо від громадян, та 71 через міністерства та інші органи влади. 

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики. В звітному періоді такі звернення склали 100 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо: 

-         контрольно-перевірочної роботи – 76 звернень, або 47 відс.; 

-         інформування про ухилення від сплати податків - 15 звернень (9 відс.);

-         нарахування місцевих податків – 39 звернень (24 відс.), з яких найбільша питома вага (92 відс.) з питання нарахування (перерахування) податку на майно – 36 звернень; 

-         нарахування загальнодержавних податків 13 звернень (8 відс.); 

-         щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 3 звернення (2 відс.);

-         інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (консультації з питань податкового законодавства, розстрочка податкового зобов’язання) надійшло 7 звернень, або 2 відс.;

-         реєстрації та обліку платників – 7 звернень;

-         єдиний соціальний внесок – 2 звернення.

Впродовж звітного періоду надійшло 5 колективних, 4 анонімних, 2 повторних, 3 дублетних та 2 неодноразових звернення. 

За соціальним станом авторів надійшло: 9 звернень від пенсіонерів, 1 – від селянина, 2 – від безробітних, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.   

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.