Нещодавно в Золочівській ДПІ під головуванням начальника інспекції Романа Дениса відбувся «круглий стіл» з представниками бізнес-спільноти району.
На початку заходу посадовець зазначив, що діяльність податкової служби спрямована на забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу. Зокрема, впродовж першого кварталу п.р. працівниками Центру обслуговування платників ДПІ надано 3,7 тис адміністративних послуг, з них 1,3тис в електронній формі. Також надаються консультації щодо функціонування електронних сервісів ДПС, застосування касових апаратів, декларування доходів, подання звітності тощо.
В ході спілкування висвітлювались питання адміністрування податків, єдиного внеску, дотримання вимог трудового законодавства та завершення кампанії декларування 2025. Запропоновано користуватися Електронним кабінетом платника та мобільним застосунком «Моя податкова».
Також проінформовано про функціонування комунікаційної податкової платформи (lv.ikc@tax.gov.ua) та консультаційного центру з питань роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків (СМКОР) для оперативного та якісного надання інформаційної та консультаційної підтримки платникам ПДВ.
На завершення зустрічі присутні отримали відповіді на свої запитання.