Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Що потрібно для того, щоб отримувати відповідь від податкової через Електронний кабінет?

опубліковано 28 квітня 2025 о 11:11

Порядок функціонування Електронного кабінету визначено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637(зі змінами).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua  , а також через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua   ).

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua  (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» КЕП.

Режим «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист (звернення тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір наступних реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого направляється документ, тип документа, тематику та заповнення короткого змісту документа і можливість завантаження сканованого документа (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ).

Наприклад: в меню «код ДПІ» обираєте 13 Львівська область, 1 ГУ ДПС у Львівській області;

В меню «Тип документа» обираєте з переліку необхідний: лист, пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга, консультація тощо.

Після надсилання у меню «Вхідні/вихідні документи» у розділі «Вхідні» знаходите лист з датою надсилання, наприклад: лист від 10.02.2025. Натискаєте мишкою на запис і отримуєте підтвердження про отримання ГУ ДПС у Львівській області цього листа: № 2201 дата 10.02.2025 14:01:00 Реєстраційний індекс № 2201/6.

Маючи реєстраційний індекс платник податків може звернутися у відділ організації документування і роботи з документами управління організації роботи ГУ ДПС у Львівській області та з’ясувати стан розгляду звернення.

Відповідь на свій лист платник податків отримає в Електронний кабінет у розділ «Вхідні» (меню «Вхідні/вихідні документи») за умови подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою:

·  J1391602 – для юридичних осіб;

·  F1391602 – для фізичних осіб.

 

 

 

 

 

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук: https://www.facebook.com/tax.lviv