Протягом ІІ кварталу 2025 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 158 звернень громадян. Найчастіше громадяни зверталися через міністерства та інші органи влади (74 звернення)
В більшості випадків громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики. В звітному періоді кількість таких звернень склала 156, або 99 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо:
- контрольно-перевірочної роботи – 74 звернення, або 47 відс.;
- інформування про ухилення від сплати податків - 18 звернень (12 відс.);
- нарахування місцевих податків – 22 звернення (14 відс.), з яких 21 - з питання нарахування (перерахування) податку на майно;
- нарахування загальнодержавних податків 7 звернень (4 відс.);
- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 9 звернень (6 відс.);
- реєстрації та обліку платників – 7 звернень (4 відс.);
- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (консультації з питань податкового законодавства, розстрочка податкового зобов’язання) надійшло 13 звернень, або 8 відс.;
- єдиний соціальний внесок – 6 звернень.
Впродовж звітного періоду надійшло 4 колективних, 4 анонімних, 1 повторне, 1 дублетне та 1 неодноразове звернення.
За соціальним станом авторів надійшло: 5 звернень від пенсіонерів, 4 – від селян, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv