Головне управління ДПС у Львівській області інформує. 
     Порядок подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет:
     - увійти до приватної частини Електронного кабінету.   
        Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.   
        - У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;   
        - Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;   
        - Підписати КЕП та надіслати.   
            
         
      
     Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//   
        Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua   
        Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv